»Takšen izpad je zelo neprijeten, onemogoči začrtano delo, povzroči nervozo in preusmeri pozornost na tehnične težave, namesto na snov. Upam, da bodo to hitro odpravili. Julija smo predlagali, da bi septembra, ko so bili še vsi v šoli, naredili neki stresni test.«
»Šole smo bistveno bolje pripravljene, kot smo bile v marcu in aprilu, zato je bistveno višji obisk spletnih učilnic na Arnesovih strežnikih. V trenutku, ko se vsi skušajo povezati, se sistem malo opoteče. Na Arnesovi spletni strani so objavili, da imajo težave. Vendar sistem zdaj spet deluje in upamo, da bo tako v naslednjih dneh.«
»Nekaj časa je delovalo v redu, nato pa se je ena od ključnih storitev, spletne učilnice upočasnila okoli osme ure zjutraj. Če se sistem tako hitro širi, se pojavijo ozka grla. V nekaj mesecih smo morali za več kot stokrat povečati delovanje sistema in smo vsi v malo novih razmerah, tako kot drugi sistemi v času epidemije. Dejansko so to neke nove situacije. Lahko prihaja do ozkih grl. Zdaj so naši tehniki našli ozko grlo in ga bomo ponoči verjetno odpravili.«
»Učilnice so po standardih in po normativnih je tudi v vsakem oddelku določeno število učencev: če imamo 28 učencev v učilnici s 50 kvadratnimi metri, takšne razdalje ne moremo zagotoviti.«
»Pouk v osnovnih in srednjih šolah lahko poteka na daljavo, prek spletnih učilnic.«
»Spletna prodaja postaja vse pomembnejša, ne more pa nadomestiti izpada prihodkov.«
»Poleg tega, da bodo imeli izpad dohodkov zaradi nevkrcanja, bodo morali plačevati še več dohodnine kot sicer.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Ukrep je zaradi hitre rasti števila okuženih razumljiv, vendar panoga potrebuje finančno pomoč, da bi izravnala pričakovani izpad prihodkov.«
»Letalske družbe iz skupine Lufthansa se trenutno spoprijemajo z izpadom informacijskega sistema.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju